Saturday, July 16, 2016

ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින්



ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින් ...
සිත හදාගත්තා විතරමයි
ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින් ...

උන්නුදා පෙර අත පොවන්නට
බැරි දුරින්
නින්ද මට නැති දවස් තිබුනද
කොයිතරම්
නුඹ නොදැක සිටි දිගු කාළයේ
හිත හදාගත්තා විතරමයි
ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින් ....

දෑස අග මල් පිපී සැලුනත්
කොයිතරම්
එක මලක්වත් සුවඳ නැතිවිය
ඔබ තරම්
නුඹ නොදැක සිටි ඒ කාළයේ
නෙත කදුළු මැකුනා විතරමයි
ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින් ....

                     මහනුවර සිට කොළඹ බලා ඇදෙන සීග්‍රගාමී දුම්රිය පේරාදෙනිය හංදියේදී පසෙකට වී නතරවූයේ ඉදිරියෙන් එන දුම්රියට ඉඩ දීමටය..පරිසරය නිසලය...මීටර් ගනනාවක් ඉදිරියෙන් ඇති එන්ජිමේ හඩ යන්තමින් ඇසෙයි..

බොරපාට කමිසයක් සහ ඊටම ගැලපෙන කලිසමකින් සැරසුන තරුණයෙක් යාබද අසුනේ හිඳගෙන සිටියි...තැන්පත් පෙනුමකින් යුතු ඔහු කව්ළුවෙන් එපිට බලා සිටී...එක්වරම ඔහුගේ දුරකථනය නාද විය...අනුන්ගේ කතා ඇසීම නරක පුරුද්දක් වූවත් පරිසරය සැකසී ඇති පරිදි මට ඔහුගේ කතාව ඇසෙයි...

දුරකතනයෙන් අනිත් කෙලවරෙහි සිට අමතන්නේ තරුණියක බව වටහා ගැනීමට මට ඒ හැටි වේලා නොගියේය...
අනිත් අන්තයෙන් කතා කරණා දෑ මට නොඇසුනත් අනුමාන කරගත් හැකිවිය...

'හෙලෝ කව්ද ඔය ..?
......  .......
'ආ..මොකද්ද ..කවුද..?
 .....  ...... ....
ඔහු කලබල වූ බවක් පෙනේ..
'මම හිතුවෙ ආයෙ කවදාවත් මට කතා කරණ එකක් නෑ කියල ...
........ .......
'මම හිත හදාගෙන උන්නේ...ඇයි මේ ආයෙමත්..?

ඔහුගේ හඩ හැඟුම්බරය..
' මොකද නැත්තේ ඔයා මාව දාල ගියානෙ... එක පාරක් ගිය කෙනාට අයෙ යනඑක අමාරු දෙයක්‍ද..
.... ....... ......
' ඒත්....මම ගොඩාක් විදෙව්ව...

ඔහු වචනයෙන් නුරුස්සන ස්වභාවයක් පෙන්නුවද ඔහුගේ මුහුණේ ඇති සතුට මම හොදාකාරවම දුටුවෙමි...ඒ සතුට මගේ හිතටද කාන්දුවී ඇති සැටියකි...

ඔහු ඔහේ කියවයි...අතීත දේවල් ,අනුමාන ,නෝක්කාඩු ඒ අතර අඩු වැඩි නැතිව දෝරෙ ගලා යයි....

ජීවිතේ හැටි...හමුවීම්,වෙන්වීම්..ආයෙත් හමුවීම්...
දුම්රිය හෙමිහිට ඉදිරියට ඇදෙන්නට විය .....


- ජගත් කුරුගම -
jagathkurugama.blogspot.com
jagath kurugama //facebook 

No comments:

Post a Comment