Friday, July 22, 2016

සඳ කිඳුරියනම් වෙන්නට බෑ මට..

සඳ කිඳුරිය නම්
වෙන්නට බෑ මට
ඔබ දන්නවාද හිමාලයේ
වතුරේ සීතල
මට සමාවෙන්න කිදුරෝ
සඳ කිඳුරිය නොවුනට ...
සඳ කිඳුරිය නොවුනට ...

පුළිනතලා නෑගම් වූ
දිය ඇලි පාමුල
වැළි ගොඩදාලා හැමතැනකම
රන් කහවනු වට
ලිය ගී මොකටද සඳ කිඳුරෝ
බෑ විකුණන්නට ...
බෑ විකුණන්නට ....

වස්කුළල් හඩට පය පැකිලෙයි
නටන්න බෑ මට
බරනැස් නිරිඳුට විවේක නෑ
වෙන දඩයමකට
සඳ කිදුරෝ දැන් පුරුදුවෙන්න
තනියම ඉන්නට ...
තනියම ඉන්නට ....



කොහේදෝ සිට ආයෙමත් සිතට ආව ගීයක්..එදා මෙදා බොහෝ දේ සිදුවෙලා ...කාළය වෙනස් වෙලා...
ඒ අතරේ මේ ගීය ආයෙමත් හොයාගෙන ඇහුව...

ශශිකා නිසංසලාගෙ හඬේ තියෙන්නෙ වරදකට සමාව ඉල්ලන තරුණියකගෙ හඬක්ද මන්දා ...
රැයක් ගෙවෙන තුරා කල්පනා කලත් මට මේ කතාවෙ මොකක් හරි සමීප බවක් දැනෙනවා ..කොහෙන්හරි මේ කතාව අපිට සම්බන්ධයි වගේ...
ඒ සඳ කිදුරා..සඳ කිදුරිය ...
 ඔබද ...මමද ..
කෝ එතකොට බරනැස් නිරිඳු ...

එක දෙයක් මට හොදටම මතකයි ..ඔව්..ඔබ එහෙම කිව්වා ...

සඳ කිදුරෝ දැන් පුරුදුවෙන්න
තනියම ඉන්නට ...
තනියම ඉන්නට ....

පුළිනතලා දොවාගෙන ගඟ තවමත් ගලනව ...

- ජගත් කුරුගම -
jagathkurugama.blogspot.com

No comments:

Post a Comment