Saturday, June 11, 2016

ගීතයක් කියවීම




- මගේ ඉපැරණි පෙම්වතී -

අම්මා කෙනෙක් බිරිඳක් වෙලා
ලොව කාට හෝ නුඹ උරුමැතී
සතුටින්ද ඔබ
පෙරටත් වඩා
මගේ ඉපැරණි පෙම්වතී .....

මමද සැමියෙකි ඇයට අවනත
දෙදරුවන් ලඟ නිවන සරතැස
කාළයේ වැළිතලාවේ
සබඳකම් සැඟවුණාවේ ...

අතරමග සුනු විසුනු පැතුමක
මතක මිහිරියි තාම හිත යට
පරවුනත් මල් අතීතේ
සුවඳ හදවත සමීපේ ....
.


යන්තමින් පටන්ගත්ත වැස්ස මොරසූරණ වැස්සක් වෙන්න ඒහැටි වෙලාගියෙ නෑ...වැස්සෙන් බේරෙනන බස් නැවතුමට දුවගෙන එන සෙනඟ ටිකෙන් ටික වැඩිවුනා ....
ඒ අතරෙ තරුණ අම්ම කෙනෙක් පුංචි දුවෙකුගෙ අතින් අල්ලගෙන වැස්සෙම බස් නැවතුමට දුවන් ආව..
මගේ හිත අවුරුදු ගානක් ආපස්සට දිවගියා...
හරියට ඔබ වගේමයි...

මට ඔබ ගැන තියෙන්නෙ පාසල් මතකයක් විතරයි..රූපෙන් තවම ඔබ ඒ කාලෙ වගේ වෙන්නැති..රතුපාට ලංගම බස් එකේ ඔබ හැමදාම ඉදගනිපු දෙවෙනි පේලියෙ අසුනේ අදත් කවුරුන් හෝ ඉඳගෙන යනව ඇති..
ඔබ විවාපත් උනේ මටත් කලින්..මේ වගේම දුවෙකුට ඔබ අද මවක් ...
මේ  වැස්සට සමහරවිට ඔබත් කොහේ හෝ සිට තෙමෙනවද දන්නෙ නෑ...එදා වගේම අදත් ඔබව තෙමෙනවට මට ලෝබයි..ඒත් ඒ ඇයි කියන්න මම ම දන්නෙ නෑ...

අදනම් වැස්ස හිතට අරන් ආවෙ  දුක සතුට මුසු පාළු හැඟීමක්.බස් නැවතුමේ වහළෙන් වැටෙන වතුර තාර පාර දිගේ නිදහසේ කොහෙටදෝ ගලාගෙන යනව....

* රවී සිරිවර්ධනගේ පද පෙල
රෝහණ වීරසිංහගේ නද මුසුව ...

- ජගත් කුරුගම -

https://youtu.be/hoBohzltLX8

3 comments: